ceny za PPP na uctence versus PPPCOSTS

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Fri Aug 18 21:28:30 CEST 2000

On Wed, Aug 16, 2000 at 01:39:28PM +0200, Petr Soucek wrote:

> Pokud jste pripojen k ustredne E10, tak tam ta tarifikace funguje uplne
> jinak. (nebo donedavna tomu tak bylo) Prehled ustreden E10 (trochu
> starsi) je na http://www.lupa.cz/clanek.phtml?show=413

Pokud jsem to dobre pochopil, tak problem s ustrednami E10 spocival v tom,
ze nebyly schopne odsunout poplatek za SESTAVENI spojeni na 119. sekundu,
ale uctovaly ho hned po sestaveni. Poplatek za sestaveni se platil v
tarifu I99, tarif I2000 ho nema a tudiz predpokladam, ze s I2000 ustredny
E10 problemy nemaji ... (a navic jsou asi jen v Praze).

Anebo jsem zase neco nepochopil? ;-]

(jinak panum B.M. a L.L. dekuji za predchozi prispevky, prodleva mezi
piskanim modemu a vytvorenim fungujiciho ppp spojeni mi vychazi na
19 (+-1) sekund //Red Hat 6.2/wvdial/U.S. Robotics 56k/Worldonline//.)

BTW, myslite, ze po 1.1.2001 nastoupi novi poskytovatele pronajatych
telekomackych linek a nabidnou podstatne lepsi tarify/pausaly nez CT?
Anebo se to zas nejak zasmouli a odlozi?

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//