No subject

Ondrej Novak xnovako2 at cs.felk.cvut.cz
Sat Aug 19 12:18:42 CEST 2000

No, to mate prevdu jde o vymenu dat, ale je treba rict jak.
Pokud me ma pamet neklame, tak maily putuji od jednoho serveru k
druhemu metodou store&forward, navic myslim, ze je tam nejake omezeni
vzhledem k protokolu.
Tedy blokujete na serverech po ceste ohromne mnozstvi kapacity.

FTP navazuje spojeni primo, tedy jakymsi virtualnim kanalem mezi vami
a serverem, tedy blokujete jen linku, navic je prenos rychlejsi.

Vsechny slusnejsi servery maji nastaveno omezeni na velikost mailu
okolo 2MB, vice se povazuje za neunosne.

Nashle
      Ondra Novak