No subject

KIE kieredan at atlas.cz
Sun Aug 20 23:18:41 CEST 2000

Zatím jsem zazil spam max. do 200 kb rozhodne ne 10 - 100 MB, takze kdyz uz
mi nekdo posílá 10 MB, tak snad ví proc. Krom toho pro POP3 i IMAP je
nekolik web rozhraní, pres které se to dá vymazat a nestahovat. Pri dnesní
kapacite linek bych v zatízení serveru nevidel problém (ale jen do urcité
míry, kdyz to udelají dva, tak se to nepozná, kdyz 50, tak je to problém).

FTP má svoje výhody, ale normálního uzivatele nedonutíte, aby ho pouzíval
(rozhodne ne pro upload a následnou výmenu souboru).

KIE