No subject

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Wed Aug 23 00:06:18 CEST 2000

KIE wrote:

> To udelali moc dobre, poslat nekomu 11Mb jako prilohu E-mailu,
> je VELMI nestastne - pokud to mam rict slusne. Takoveto
> hovadske prilohy je potreba posilat jinym zpusobem ... .

> pokud mate pevnou linku, tak nevidim duvod proc neposlat treba 100 MB
> (modemista by to asi nevydychal)
>
> jaky bude rozdil mezi FTP a emailem kdyz jde o vymenu dat mezi dvema
> osobami?? v konecnem dusledku naprosto stejne.

	No, jednak jste si odpovedel sam - velka data nektery modemista tezko
vydycha, pricemz muze mit problem prijimat dalsi postu pokud nejdrive
nevyridi tuto - kravskou. Takze odpoved zni "protoze nettiquette".

	No a pak jeste - system prenosu posty MUSI z platnych RFC prenest postu
do velikosti 32kB. COkoliv "nat" je nadnormativni a system se k tomu
muze postavit dle vlastniho uvazeni - a vlastni uvazeni saha siroce od
"dorucit" az po "zahodit bez chyboveho hlaseni". Takze odpoved muze znit
take "protoze to na to neni delane".

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz