PDF na jiny format

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Fri Aug 25 09:10:03 CEST 2000

Kaarmaman wrote:

> Dobry den
> pro kamaradku jsem stahnul manual k mobilnimu telefonu Ericsson T18s - soubor je ve formatu PDF (Adobe Acrobat Reader) -
> je nejaka moznost ulozit data v nem jako .doc nebo jiny format (pouzivanejsi - prostymi lidmi)?

Neda mi to.

Jednak PDF je Portable Document Format, coz znamena format pro
dokumenty, ktery by mel byt platforme nezavisly, prohlednutelny temer
pod cimkoliv. Adobe Acrobat Reader je jeden z prohlizecu tohoto formatu,
pravda asi nejrozsirenejsi a je free.

Pro sireni manualu a podobnych veci je PDF vpodstate idealni, protoze
ten potrebujete maximalne cist, nebo vytisknout. Takze pro tyto ucely je
mnohem vhodnejsi nez proprietalni format DOC.

Stahnete si reader a je klid.

Honza

--