PDF na jiny format (omluva)

Kaarmaman kaarmaman at centrum.cz
Tue Aug 29 19:25:26 CEST 2000

> Omlouvam se zucastnenym - predchozi muj prospevek nemel byt do
> konference odeslan (pripravil jsem si ho uz v patek a ted jsem ho
> chybnou manipulaci odeslal misto smazal). To by se mi stavat nemelo. Ta
> debata tady byla vazne off-topic ...
Dobre, dobre. Tak jste me presvedcili ze debata (byla?) je offtopic. Nechapu potom proc se k ni vsichni vyjadrujete. Ale
to je jedno.

Mozna ze prvni mail mel nest v sobe cosi co by znelo asi: "neda se nekde na internetu sehnat program ktery by prevedl
format PDF na DOC" - za tohle se omlouvam (ale myslim si ze to nedoslo asi uplnym ...).

Dobre tedy - povazujme debatu za uzavrenou - kdyz se k ni uz nebude vyjadrovat. Me to vadit nebude.

Diky za prispevky a rady - Kaarmaman

> Dan
Kaa