Free SMTP

Dan Barta barta.kon at atlas.cz
Fri Dec 1 18:54:20 CET 2000

Souhlasim, ze free SMTP by nemel existovat kvuli spamu, ale v CR je situace
takova, ze ne kazdy free ISP ma dobry SMTP server. A pokazde menit ucet nebo
nastaveni mailu  je otravna cinnost.

smtp.volny.cz - desne pomalej a jen pro Volny
smtp.atlas.cz - na blacklistech
smtp.seznam.cz - desne pomalej
smtp.yo.cz - nefunkcni???
smtp.quick.cz - dlouhodobe nestovano - zda se byti sjizdnej - ale zase jen z
QUICK...
smtp.post.cz - Post je sam o sobe vysmech snekum
smtp.email.cz - jen za Kc

a vice nevim... takze Resume je, ze nic moc :-(

S pranim hezkeho dne

                                         Dan Barta