Free SMTP

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sun Dec 3 18:54:32 CET 2000

 KR> Neni prece nutne nic prepinat.
 KR> Staci pouze misto stisku tlacitka "Send" jit do menu "File"-"Send
 KR> message using" a zvolit spravny ucet. V ceske verzi OE to bude
 KR> podobne.

Neni nutne jit do nejakeho menu. Staci si nastavit nejaky open relay.
Nebo mit chytreho klienta, ktery pozna, ke ktremu providerovi jsem se
pripojil
a zvoli prislusny SMTP, nebo treba vyzkousi vsechny, atd...
Veci, ktere za me muze udelat PC nechci delat ja. Je to blbost, ale
tisickrat
nic umorilo osla.

Ke vsemu mame dalkove ovladani, takze tvrzeni vyrobcu ze
staci jenom zvednout prdel z kresla a na te televizi zmackout cudlik se
nejak
minuly ucinkem.

                              *Pizi*

... Pamatuj, ze jsi naprosto jedinecny......jako kdokoli jiny.