UTP-5 a silovy rozvod 220/380V

Lubomir Stovicek trifid at wo.cz
Wed Dec 6 17:53:24 CET 2000

Vykaslete se na zkoumani norem. Pokud date kabely vedle sebe, tak se Vam
naindukuje ruseni ze site 220V napr. od spinani primotopu, vysavace, a.p.

Budete mit (treba az za cas) nahodne chyby na siti a tezko set to hleda.

Takze podle delky soubehu aspon 20 cm odstup, nebo stinit.

"Vladimir Michl" <Vladimir.Michl at seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:200012051313.eB5DDDW63590 at ns.felk.cvut.cz...