Po devate hodine ani tuk :-(

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Tue Dec 12 22:38:24 CET 2000

On Tue, 12 Dec 2000, Harry wrote:

> Nazdarek,
Cau, nejses v hospode, tak se podle toho chovej.

> Po devate hodine mam problemy s pripojenim pres dial-up. Je zkratka
> moc husto.

Proc po devate, kdyz tarif je levny od sedmi? Navic nemuzu pochopit, jak
si nekdo muze stezovat ze se nemuze dovolat. Ja se na contactel dovolam
maximalne na podruhe a mam pak TEN155 rychly jako blesk. Na IOL se dovolam
dycky napoprve, ale zase je to pri pristupu na moje masiny ssh pomaly az
hruza.

> Ale to me nepali...
> Vadi nejak moc modemu, pokud zkousim trebas 20 pokusu, dokud se
> nechytnu?

Zalezi na modemu, kdysi jsem mel na faxserveru Supru a upekl jsem ji v
prubehu odesilani fronty s 120 faxama. Ale to podle me jen proto, ze tehda
jsem jeste nemel tonovou volbu a tak se vytacelo pulsne relatkem. Tonova
volba mi prijde z hlediska ohrivani modemu setrnejsi, takze pocitam, ze je
to uplne jedno.

> Docela solidne v nem vzdycky lupne ;-) Mam interni PCI modem 56k.

Solidni modem ma triletou zaruku, takze pokud nezmenis firmware, tak ho
muzes kdykoliv v dobe jeho morani zivotnosti reklamovat. A homologovany
firmware obsahuje blokace proti prilis castemu vytaceni, takze tocici cipy
stihnout vychladnout.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311