akcia: Grisoft AVG a signatury

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Wed Dec 13 17:02:30 CET 2000

   Jen velmi tezko se mi povede vypnout toto hlaseni na Vasem zarizeni. Ja
- jako prijemce Vaseho mailu - asi ani pomoci AVG moznosti nevypnu
zasilani teto nevyzadane obtezujici reklamni zpravy z Vaseho PC.  Ani
peclive nepouzivani tohoto sw mi take od techto zprav nepomaha.

> Ano, da se vypnout, ale presto povazuji za slusne receno nevhodne,
> aby tam takova vec vubec byla, natoz jeste defaultne zapnuta.

   Povazuji to tez za velmi nevhodne.

   Pojdme, prosim, resit neco vhodnejsiho.

						Jan Moravec