mac 2 ip

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Thu Dec 14 06:16:40 CET 2000

| Odesílatel: Jirka Hech <cech at student.upce.cz>
| Situace se ma asi takto. Disponuji jedinou realnou IP, ale protebuji

| maskaradu. Dela ji jeden realny pocitac, linux s RH 6.2.
| Reseni funguje, vsechny stroje mohou prohlizet web a castecne fungovat.
| Castecne proto ze treba fungujici www ci ftp server si uzivatele takto
| pripojenych pocitacu asi nepostavi...ale to zivot, ne? Nyni potrebuji

Ale jo, budete premapovavat vnejsi porty na cilove pocitace ve vnitrni
siti. Hledejte neco jako port forwarding. Pak na vnitrni www server
uzivatele cilso 1 bude treba VASE_VNEJSI_ADRESA:801 atd., podobne by se
tonejak dalo taky mozna udelat s FTP, ale tam si nejsem jist jak by to bylo
s datovym kanalem, mozna by se musel pouzivat pasivni rezim prenosu (jde
nastavit v klientovi - prikaz passive).

man arp

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net