mail, gopher a pod. servery v CR

Jaroslav Hehek cendows at volny.cz
Thu Dec 14 22:23:51 CET 2000

Ahoj

da se nekde sehnat seznam a popis komunikace s mail-servery v ceske
republice?
Mam tim na mysli takove to "brouzdani" pres e-mail, kdy odeslu maila s
pozadavkem o nejakou www stranku a mail server mi vrati popis teto stranky
vc. seznamu vsech odkazu na teto strance.

Pouzivam zatim treba jenom server agora at dna.affrc.go.jp kde do tela zpravy
uvedu treba: send http://www.domena.cz
Problem je v tom, ze nevim, jak se dostat k ceskym diskusnim skupinam. Pres
tento (a podobne) servery se mi to nepodarilo.
Z ceskych serveru vim snad jen o gophermail at eunet.cz nicmene v cele teto
oblasti jsem naprosty zacatecnik.

Prirucku dr.Boba pro neinteraktivni pristup na internet mam sice prelozenou,
ale jsou tam pouze priklady s "neceskymi" servery.

Diky moc za rady

Jarda