destructive e-mail

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Sun Dec 17 20:15:59 CET 2000

Zdenek Sindelar wrote:

> Co treba tohle?
> http://www.zive.cz/r-art.asp/id=17807/app=0x9171107
> Nejedna se sice primo o zniceni po precteni, ale mozna to tazateli
> pomuze...

	Skutecne hodne zalezi na tom, ceho chce tazatel dosahnout. Vyse uvedeny
produkt je sice zajimavym vyuzitim kryptografie, ale jednak ma jen
omezenou oblast ucinku, mensi nez by se na prvni pohled mohlo zdat (a
tak by jeho nasazeni na nejaky konkretni cil vzdy mel posoudit nekdo s
alespon zakladnimi znalostmi v oboru sifrovani), jednak i jeho nasazeni
na ty oblasti, ve kterych neni jeho pouziti nesmyslne na prvni pohled
zustava dost otazniku po jejichz zodpovezeni se v nekterych pripadech
muze ukazat, ze cena za urcitou bezpecnost byla vykoupena velice draze
nebezpecim hned o kousek vedle ...

	Rozhodne je jeho nasazeni otazkou vazneho rozhodnuti spravce site nebo
presneji receno cloveka odpovedneho za bezpecnost informaci (coz casto
byva spravce site), pricemz ve vetsine pripadu se tak ukaze, ze jde o
nevhodny system, nebo ze pro dane pouziti zapory prevazuji nad klady.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz