rozdeleni souboru pod NTI

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Mon Feb 7 09:57:41 CET 2000

On Sun, 6 Feb 2000, Michek Ivan wrote:

> To ano, jsou i freeware o delce kolem10-20kb, ale tady neni dovoleno spoustet /instalovat/ programy, ktere nejsou "od nich" nainstalovane.
> Spis jsem myslel nejakou homepage s apletem, ktery to rozdeli a posle zpatky.
> Diky

Applet to nemuze pustit zpatky, protoze bezi u vas. Pokud maji povolenou
javu, tak by takovy applet pustit sel, urcite by ale nemel ani pristup do
filesystemu, ani asi na jine servery. Takze by to nemel kam dat - leda,
ze by ty soubory nahral na ten server, odkud byl stazen, a vy byste si
je odtamtud znovu stahl.

Takze vy byste spise potreboval stranku, kde by byl formular, do ktereho
byste vlozil soubor, a pak byste si jej (tim servrem rozdeleny) po
castech stahl.

Server, do ktereho lze ukladat vlastni data, uz tu nekdo zminoval
(www.uschovna.cz), je ale myslim omezen velikosti 10MB, vy jste myslim
potreboval rozdelit vetsi.

Stejne ale nevim, jestli uschovna podporuje rozdeleni na vice mensich
casti (mozna jo!). Ale treba byste tuto sluzbu mohl provozovatelum
uschovny navrhnout jako rozsireni.

		S pozdravem

			Vlada Mencl