software modem

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Sun Feb 13 12:16:51 CET 2000

> Takze, aby v tom bylo trochu jasno.

> Externi modemy nejsou nikdy softwarove. Maji v sobe linkove obvody, A/D,
> D/A prevodnik (Datova pumpa), specielni procesor s implementovanymi
> protokoly bud hardwarove (Rockwell), nebo softwarove pomoci DSP
> (USRobotics s DSP Texas Instruments), dale obvody serioveho portu a
> zdrojovou cast.

takze kdyz firma i tesny v PC-Magazinu tvrdi, ze Well FM-56 PCV (interni
verze) a Well FM-56 VT (externi) jsou UPLNE stejne modemy akorat, ze jeden
je interni a druhy ne, tak lzou? Protoze jak jsem pochopil, tak externi
modem neni nikdy softwarovy tudiz je uplne jiny... ne?

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504