spatne zobrazene stranky v IE 5

JaFi prof0021 at ti.cz
Mon Feb 14 10:32:59 CET 2000

Zdravim,

mam jeden takovy problemek. Delam stranky a mam problem s jejich
zobrazovanim v Internet Exploreru 5. Dela mi to to, ze vzdycky nahodne se mi
nejaky obrazek na strance nezobrazi. Misto nej se zobrazi klasicky krizek
(ze obrazek neexistuje). Ale kdyz na nej kliknu pravym tlacitkem a vyberu z
kontextoveho menu volbu "Zobrazit obrazek", tak se objevi v poradku.

Nevite, cim by to mohlo byt?

A jeste jednu vec mi to dela. Mam na strance obrazky v gifu. U nich mam
nastavenou bilou barvu jako transparentni. Ale nekdy se stane, ze se
transparentni barvou stane jina barva (vetsinou nejaky odstin sede). Ale
kdyz odroluji na strance dale a vratim se zpet, tak je to zase dobre. Hmmmm

Poradite mi nekdo?

PS: V netscapu je to dobre .... :o)

JaFi
prof0021 at ti.cz