software modem

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Tue Feb 15 20:52:29 CET 2000

> Jestli to dobre chapu, tak pan Damasek chce slyset asi toto: modemy jsou
> externi, interni a softwerove. Plete si tudiz interni se softwerovym.

tak to jste dobre nepochopil. Me je jasne, jaky je rozdil mezi internim a
softwarovym modemem - i kdyz se mi zda, ze takhle to napsat, je docela
zverstvo, protoze interni mohou byt oboje - hardwarove i soft. Jenom mi
NENI jasne, proc by nemohl externi modem byt softwarovy - prece to muze
zase odedrit procesor a modem pouzit jenom jako linkovy obvod ne?
Samozrejme je jasne, ze bude mit neco navic pro komunikaci pres port, ale u
softwaroveho modemu jde hlavne o to, ze proceror musi zpracovavat
komunitacni protokoly, komprimaci, kontrolu atd. a tak to prece muze byt i
u externiho ne? Tzn. ze procesro to zpracuje a potom jenom externimu modemu
rekne, co ma odeslat/prijmout. Ale tvrzeni, ze externi modem NEMUZE byt
softwarovy me docela mate...

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504