Okno IE5

Post.Man Post.Man at seznam.cz
Tue Feb 15 22:54:45 CET 2000

Pri surfovani na Internete po kliknuti na jeden odkaz sa mi otvorilo nove
okno, ktore bolo o nieco mensie ako povodne maximalizovane. Chcel som ho
maximalizovat, ale neslo, uz bolo otvorene maximlane. Nevenoval som tomu
pozornost, nakolko je to bezne. No na druhy den, ked som spustil IE5, vzdy
sa okno otvori v tej nie maximalnej polohe, ktora ide minimalizovat i
maximalizovat ale nie do tej povodnej maximalnej polohy (nemam na mysli
otvorit Celu obrazovku F11). Kde moze byt problem a ako by sa dal odstranit?
--
Post.Man