spatne zobrazene stranky v IE 5

Martin Koníček Martin.Konicek at email.cz
Sun Feb 20 17:24:32 CET 2000

Jako tvoritel stranek to mate lehci. Me to dela obcas u prohlizeni a s tim n
ic nenadelam. Podle meho testovani je potreba definovate absolutni odkazy
 http://www.neco.cz/obrazek.gif  ) u relativnich odkazu to nekdy nefunguje.
Nadhernym prikladem je www.zive.cz , kde se to na uvodni strance stava furt
:-( .

Martin Konicek < Martin.Konicek at atlas.cz >
-->>Muzete psat cesky ISO 8859-2 nebo Windows <<--
-->> http://konicek.zde.cz <<--
JaFi <prof0021 at ti.cz> pí¹e v diskusním pøíspìvku:888gim$ck5$1 at sns.terminal.c
z...