spatne zobrazene stranky v IE 5

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Feb 22 15:44:45 CET 2000

| Mne to delaji Web servery FastTrack a Enteprise na Novellu. Je to
| jejich vlastnost :-(. S prohlizecem Netscape je vse OK, "dotazeni"
| obrazku pravym tlacitkem na MS IE funguje taky.

No, prave Netscape omezuje pocet najednou otevrenych http spojeni mam pocit
ze defaultne na 4 nebo 8. Lze to zvednout, ale pro modemisty je opravdu
nejlepsi hodnota 4, na tluste pevne lince se da dat i 16 nebo 32, ale to uz
zase server nemusi prezit a neda dokument.

| Mam na to jednoduchy patch (na tyto druhy Web serveru), ktery na prani
| mohu poskytnout.

Hmmmm... to vypada zajimave. Co jste tam menil? Max. pocet otevrenych
spojeni?

J. Lukesh