spatne zobrazene stranky v IE 5

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Feb 22 16:53:41 CET 2000

| Odesílatel: Daniel Korcak <korcak at VOL.CZ>

| Muzete poradit jak se to da 'zvednout'.
| (V nastavenich Netscape jsem to nikde nenasel)
| Diky ...
|                     Daniel

To bohuzel nevim. Ja naposledy pouzival NS 301 (options/networking nebo tak
nejak), pak prisla verze 4, ktera sice mela skvely mailbox a bookmarky, ale
jinak byla velmi nestabilni, takze na nasem aplikacnim serveru byla na
blacklistu (dokazalo to shodit Winframe/Metaframe). Takze od te doby jen
MSIE4 (ted tam, sice je 5, ale je to hruza, zlata ctyrka!), bohuzel.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC