Nastveni modemu

Matejka Marek matejka.marek at volny.cz
Mon Feb 28 03:24:16 CET 2000

Ja jsem koupil modem Olitec SmartMemory 56k,
dostal jsem k tomu i mikrofon, dalkovy ovladac,
4 MB smart kartu a soft - Olifax/Voice v. 6.18.
Mikrofon je se stojanem na stul. Dalkovym ovladacem
z kresla si vytocim cislo a mohu klidne chodit po pokoji,
volajiciho slysim z repraku na modemu, on mne taky slysi.
Ta smart karta je zasunuta do modemu a prijima mi faxy,
hlasove zpravy a klidne i maily, kdyz je PC vypnute.

S pozdravem...

            Matejka Marek
e-mail: matejka.marek at volny.cz

Kuøe <vcernohorsky at volny.cz> pí¹e v diskusním