Automaticke stahovani

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Jan 3 22:01:04 CET 2000

Petr Snajdr (snajdr at firma.seznam.cz) wrote:
: On Mon, 03 Jan 2000, you wrote:
:
: > No ja bych to rekl trosku jinak. To, ze WWW server posila krasne
: > naformatovany vypis adresare, je jen jeho dobra vule. Norma HTTP
: > mu to vubec nepredepisuje. Takze nebudte nikdo prekvapeny kdyz
:
: HTTP Extensions for Distributed Authoring -- WEBDAV, od pasu
: PROPFIND, to vsak umoznuje. Request for Comments: 2518

Ale ja jsem nenapsal ze to server jakymkoliv zpusobem nemuze umoznovat.
Naopak, preci jsem napsal ze muze mit dobrou vuli vam vyhovet. Treba
pomoci WEBDAV. Ale kdyz tu dobrou vuli nema, tak se na nej nikdo nema
pravo zlobit, je to od nej naprosto korektni chovani.

Leos Bitto