I2k

Petr Šobáň Petr.Soban at seznam.cz
Wed Jan 5 18:01:41 CET 2000

Leos Bitto <bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz> pí¹e v diskusním pøíspìvku:84tlml$2hbc$1 at ns.felk.cvut.cz...
> [...]
> : Zdalo by se. Ale to si prave myslim ze ne, protoze pred casem psali neco
> : o tom, ze pozadavky Telecomu jsou ekonomicky neunosne.
>
> No prave tento rozpor mi byl divny. Rozhodne zrizeni tri POPu by pro VOL
> byla velice vyhodna vec, pokud by za to mohli dostat jednotne cislo pro
> celou republiku.
>
> : Ale jednani jiste postupuji dal, a mozna, ze uz je to jinak.
>
> Nechme se prekvapit. Myslim ze totalni bomba by bylo zpristupneni VOLneho
> na jednotnem cisle. To by vsichni ostatni provideri mohli z fleku zabalit
> vsechny svoje modemy a prodat je v nejblizsim bazaru. :)

Proc jednotne cislo je vyhodne pro me ze si nemusim vice pamatovat,
ale kdyz se budu chtit pripojit od jinud proc ne - samozrejme musim pouzit jine cislo - vice
prace pro me - horsi je to aby mi muj poskytovatel povolil pripojovat se od jinud,
ale to nezalezi na telekomu.

e-mail: Petr.Soban at seznam.cz
 www.volny.cz/soban

èe¹tina vítána v UNICODE - UTF-8