Automaticke stahovani

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Wed Jan 5 22:24:48 CET 2000

: >> No ja bych to rekl trosku jinak. To, ze WWW server posila krasne
: >> naformatovany vypis adresare, je jen jeho dobra vule. Norma HTTP mu to
: >> vubec nepredepisuje. Takze nebudte nikdo prekvapeny kdyz
> :
> : HTTP Extensions for Distributed Authoring -- WEBDAV, od pasu
> : PROPFIND, to vsak umoznuje. Request for Comments: 2518

> Ale ja jsem nenapsal ze to server jakymkoliv zpusobem nemuze umoznovat.
> Naopak, preci jsem napsal ze muze mit dobrou vuli vam vyhovet. Treba
> pomoci WEBDAV. Ale kdyz tu dobrou vuli nema, tak se na nej nikdo nema
> pravo zlobit, je to od nej naprosto korektni chovani.

Takze to vpodstane mozne neni ne? Protoze pokud zadam jako URL
http://www.server.xy/neco/ a v tom adresari bude index.html tak mi ho
server (ve standartnim pripade) zobrazi. A jak bych tedy docilil, aby mi
vypsal adresar se seznamem souboru??? Samozrejme, pokud to neni v tom
index.html ... Nebo nejaky zpusob existuje?? (nehlede na to, ze prava na
listing nejsou temer nikde povolena)

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504