I2k

Petr Soucek petr at ryston.cz
Fri Jan 7 11:01:19 CET 2000

Archie wrote:

> Zdravim, chtel jsem dodat ze pripjit se po 21:00 na VOL v Plzni je docela
> loterie. A pokud uz se vazne pripojite tak vam ze serveru na (TEN-34 v
> Plzni) na ZCU leti data na 1,5kilech. Soused vzal na zkousku mesicni
> Contactel a vazne se to neda srovnat :(. VOLny v Plzni je docela shit a
> nerikejte mi ze to je jenom jednim POPem :).

No, po 21:00 se pripojuje urcite mnohonasobne vic lidi, nez je denni
prumer. Ale v Praze ani v tuto dobu nemam problemy. S TEN-155CZ ma VOL
spojeni pres NIX, a jak VOL, tak TEN maji do NIXu 100 Mbit/s. Tam asi
problem nebude. Asi skutecne omezeni vznika na lince Praha - Plzen, i
kdyz je 1,5 Mbit/s. Jedna z moznosti, jak vyzkouset, kde vznika omezeni,
jestli na vnitrnich nebo vnejsoich linkach, je zkusit pres ftpdownload
http://www.volny.cz/cz/service/ftpdownload/ stahnout nejaky vetsi soubor
na ftp server VOLu v Praze, a pak ho stahnout odtamtud k sobe. O
rychlosti stahovani cizi server - aftp.vol.cz se dozvite z mailu, kterym
je stahovani potvrzeno, rychlost z ftp derveru si zmerite sam.

Zdravi

Petr Soucek