WWW Gateway pro IMAP

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl at ff.cuni.cz
Tue Jan 11 13:49:31 CET 2000

On Mon, Jan 10, 2000 at 05:01:32PM +0100, Kaacza wrote:
> Preji vsem krasny den,
>
> hledam WWW Gateway pro IMAP.
> Takovych je vcelku dost, ale ja bych potrebovala, aby to umelo:
> - lokalizaci (tj. bud primo ceskou verzi, nebo moznost jednoduche
> lokalizace - napr. stringy v externim souboru, XML ci podobne)
> - posilat spravne MIME, a to konkretne kodovani cestiny ISO-8859-2,
> CP1250 neni na skodu

  tohle vse splnuje IMP, mrknete na www.horde.org/imp/ - budete taky
  potrebovat phplib a mysql nebo pgsql (kde stahnout viz dokumentace),
  pokud chcete msql, napiste, poslu vam patricne soubory

  CP1250 jeste vyzkousim...

    zdravi

      Ferda Prantl

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl at ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl