Dotaz: vzdálené kódování diakritiky

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Sun Jan 16 20:37:03 CET 2000

On Sun, 16 Jan 2000, Avinty Lanaikey wrote:

> Existuje nějaká veřejná služba na kódování diakritiky (Windows, Unix, Latin, ISO) bez potřeby nahrávat skripty ?
> Mnohé servery pro vystavení www zdarma totiž skripty nepodporují.
>
> Mám na mysli (něco jak veřejný counter na Pinknetu)
> veřejně přístupný server, jaký překóduje znaky na dálku - na jakémkoliv jiném serveru -
> ne sadu skriptů pro download a následné použití.

Tohle umi kazdy apache s mod_proxy a prekodovavanim cestiny, nicmene bych
rad videl toho blazna, ktery by to pustil verejne.

Mam pro Vas jine reseni, mnohem cistsi, vytvarejte stranky v ISO-8859-2 a
davejte jim do hlavicky patricny meta tag. Potom je dokazi precist
vsichni.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311