Jednoduche propojeni dvou PC do site.

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Jan 20 13:24:05 CET 2000

Kabel by nemel byt kratsi nez 3m z dovodu vlnovych, impedancnich atd. To ze
vam funguje kratsi, proste mate kliku. Podle normy to ale neni, stejne jako
to, ze nektere sitovky podporuji 300m vzdalenost.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC