Dotaz: vzdálené kódování diakritiky

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl at ff.cuni.cz
Fri Jan 21 10:51:54 CET 2000

On Sun, Jan 16, 2000 at 08:57:01PM +0100, Michal Krsek wrote:

> Az na NN 3.0 pro platformu Windows, ktery se s tim nevyrovna a NN 2.0x,
> ktery pro jistotu pada, pripadne vypisuje "Non reentrant call to interrupt
> window" :-(

  To je zvlastni, ja totiz stranky pisu v iso-8859-2 na UN*Xu i ve Windows
  a tak pro zajimavost tam mam taky Netscapy 3.0, 2.0 a 1.22. Ani jeden
  z nich nepada. Stranky maji eolny \n a spravnou hlavicku. Mate asi
  nejakou nestastnou konstelaci Netscape & Widows...

  Jinak s tim psanim v iso-8859-2 souhlasim, pak ty stranky muzete zobrazit
  a upravit kdekoli.

    Ferda Prantl

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl at ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl