Jiny pristup k classless delegaci

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Thu Jan 27 15:47:06 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Petr Novotny wrote:

> Co se tyce pozadavku nasobnosti nameserveru, chapu specifikaci,
> lec vychozi myslenka je zmatena. Pokud je muj network down, tak
> je uplne jedno, zda nekdo zna ci nezna moji IP adresu, protoze se
> ke mne stejne nedostane. DNS navic reportuje docasny error a o
> nic nejde. Pokud spadne linka providerovi do NIXu, tak je mi naprd,
> ze jsem u nej mel sedmnact sekundaru.

Nesmysl. Vas argument je nesmyslny jiz od dvou pocitacu v domene s
vlastnim IP: mam v domene 2 pocitace, primar ns a www, oba jsou pripojeni
k Inetu s vlastnim IP, sekundar je klidne ns ISP. V okamziku, kdy vam
bzuchne primar, muze dale www obsluhovat requesty, protoze je informace o
adresach drzena na sekundaru.

Pokud jsem dobre pochopil Vase vyse uvedene, predpokladate zasadne jen
pripad, ze v domene je jediny pocitac - primarni ns, dale pak ns je i
routerem pro celou sit schovanou za nim ci pad cele site na jednou.

                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ http://postcard.cz - http://alenka.cz ]=-