DNS zaznamy pro router

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Fri Jan 28 19:31:41 CET 2000

Petr.Novotny at antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Jako nekolik PTR pro jednu IP adresu, s tim ze se nahodne vybere
> odpoved? V principu lze, nevidel jsem nikdy pouzivat (trochu to
> likviduje smysl reversu).

Nemyslel jsem vratit nahodne, ale vratit vsechny, stejne jako u
dopredneho dotazu. Abych mohl mit napr:

router      IN    A    a.b.c.d
            IN    A    e.f.g.h

router-int1 IN    A    a.b.c.d
router-int2 IN    A    e.f.g.h

a.b.c.d     IN    PTR   router
            IN    PTR   router-int1
e.f.g.h     IN    PTR   router
            IN    PTR   router-int2

nektere svine programy jsou vylozene alergicke na problemy s DNS,
napr. HP Openview - klidne je schopny rozdelit jeden router na dva
uzly v siti, kdyz ma spatne zaznamy v DNS.
David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic