Priklad domeny s jednim NS

Petr Soucek petr at ryston.cz
Sun Jan 30 19:01:44 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> zrovna prilozena domena ma _pouze_ jedno NS. Nechci diskutovat
> o tom, zda seznam.cz je ci neni referencni co se tyce sitoveho
> setupu, ale neslysel jsem jeste o jedinem problemu s timto
> setupem. Vy ano?

BTW, sit seznamu nemela reverzni preklad asi rok vubec zadny, a taky to
"nevadilo".

Ale v "RIPE Region Reverse Nameserver Quality" na
http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/stats/revdns/zcheck/quality-report.html
si muzete precist o reverznich delegacich vic - je tam specificka
skupina zony s jednim nameserverem.

Na
http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/stats/revdns/zcheck/hostdata.195.slash24.TM.html#180.119.195.in-addr.arpa.
je primo seznam. Pozor, ta stranka ma 927961 bajtu.

O tom, v jak zalostnem stavu je dns v .cz se lze docist v
ftp://ftp.ripe.net/ripe/hostcount/error-files/cz.error.gz

Zdravi

Petr Soucek