OE-5

Milan Zemek mzemek at volny.cz
Sun Jul 9 21:08:30 CEST 2000

Zdravim.

jednomu memu kamosovi se stalo toto:(kopie dopisu)
 "cetl jste nekdy, ze nektere servery dokazou zmenit nastaveni vaseho
Outlook Expresu k obrazu svemu?
Me se neco takoveho stalo. Prede dvema dny chci odeslat postu a ono nic.
Nevytaci to cislo a ani Explorer se nechtel pripojit na domovskou stranku.
Po prozkoumai nastaveni adres serveru jsem zjistil, ze tam mam uplne neco
jineho a zmenil se mi i nazev uctu. Takze me na internetu vlastne nikdo
neznal. Konzultoval jsem to s asistencni sluzbou a s jeji pomoci jsem to dal
zase do poradku. Clovek si nemuze byt nikde jisty."

Ptam se proto, zdali je neco takoveho vubec mozny a pokud ano, tak jak se
proti tomu branit.

Kema.

Milan Zemek,   tel.:0417/851254,   e-mail: mzemek at volny.cz