cim stahovat NEWS ?

Karel Xeznmhek reka at centrum.cz
Mon Jul 10 10:09:25 CEST 2000

Doporucuji shareware Forte Agent, umoznuje nastavit pravidla pro mazani
starych zprav globalne i pro kazdou newsgroup zvlast.
Na adrese http://www.forteinc.com/ se da stahnout bud free verze (plne
funkci ale orezana verze) nebo 30ti denni verze plne verze - na inetu se da
stahnout crack.
Pred nedavnem jsem mel podobny dotaz a byl mi doporucen Forte Agent a jsem s
nim spokojen.

Karel