[Fwd: Re: Medical Equipment at CHEAP price......!!]

Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Jul 12 13:50:37 CEST 2000

Hi

v tom maili je attachment
ked si v NN vypnes automaticke zobrazovanie att
(Viev->Viev att. inline)
uvidis ho
ak si ho sejvnes do file budes mat toto
a to uz snad chapes co to tam robi...
by

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
<head>
charset=iso-8859-1">
[Netscape]">
   <title>medical ville</title>
</head>

ugozvk at dsgf34w.cz wrote:

> fuinwncyucptgkwoicqjeknmpqfgzqxjhkcvghfigdihwwdsfiycxbnkcsjpusygnsulcvcvnxzduwesvqlmzcscljeefitdcjxcbiotuzbcqjxukloiznyuwbbsvlfhetwnusnjgxwyzjiizjrjqje

Zdravim vsechny ...

Co to je za sileny kod unvitr tohoto spamu ?
Neco takoveho jsem v zivote nevidel .. :o|
(Netscape mi sam otevrel dalsi okno !)
Nemohl byste nekdo k tomu dat nejake info ?

     .-.      s pozdravem / best regards
    (  |.-.
   .-\/____)  Daniel Korcak [Korčák]
  (__/ \