0800-xxxx

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Jul 20 14:48:07 CEST 2000

| Odesílatel: Vladimir Mencl, MK, susSED <mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz>

| Pochyboval bych.

| Lze se docist v ftp://ftp.fc.net/pub/phrack/underground/misc/boxes.zip
|
| (dostupnem z http://www.lander.es/~retha/cracks.html)

Echhhhhh... dost pochybuju, ze se vam neco takoveho tady uspesne podari
rozjet. Pokud ano, tak dejte vedet ;-) udelame to tak vsichni a budeme mit
internet zadarmo :)

Tyhle boxy se pouzivaly od zhruba konce 60 let do konce80. let, pak uz
prestaly fungovat. A mimochodem fungovaly jen v USA a nektere i v anglii. O
necem takovem v cesku jsem neslysel. jen o kartach a NMT mobilech.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications