Cesky "hovorici" non-MS postovni klient

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Thu Jul 27 21:03:44 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobry den
>
> existuje prosim vas mimo SW602 %subj%?
>
> Neco jako pegasus mail, ale aby to psalo menu cesky.
>
> Diky moc

No treba ten Pegasus Mail spravne verze.

jinak Netscape Messanger verze 4.51 byla lokalizovana i do cestiny, pka
napr. MS Outlook a tak.

BTW tenhle problem jsem resil take jeste s potrebou podpory IMAPu a
konci to u toho Netscape Messangera, i kdyz s dalsim vyvojem cert vi...
ale aspon ziskame cas na napsani vlastniho IMAP klienta.

Honza

PS: Tise predpokladam, ze s jedna o platformu Win32

--