Problem s modemem Well 56PCI

David klashka at atlas.cz
Fri Jul 28 23:03:47 CEST 2000

Zdravim,

asi 3 mesice mam modem "subj." a jiz nekolikrat se me stalo toto:
Spadlo spojeni, ale pri novem pokusu modem vubec nereagoval, navic
kdyz jsem zvedl sluchatko telefonu nebyl slyset zadny ton - uplne
hluche  (po pripojeni telefonu primo do zdi a ne pres modem samozrejme
vse OK, takze tel. pristroj v poradku). Nepomohlo ani odpojeni a
zapojeni snur, restart pocitace, nic. Pak me napadlo vyzkouset to
obracene a mobilem jsem si zavolal na svoji pevnou linku. Pristroj
normalne zvonil, po zaveseni se jiz v telefonu ozyval oznamovaci ton
ale chvili bylo slyset hrozne chrasteni, ktere potom prestalo. Modem
taky najednou fungoval. Zjevne pomohlo to prozvoneni.
Nejde me do hlavy, cim to muze byt, jestli nekdo vite, poradte prosim.
Spojeni me taky dost casto pada, pripojuji se pres GTS. Drive jsem mel
modem stejne znacky, ale 33.6, stejneho poskytovatele, ale zadne
problemy nebyly a spojeni skoro vubec nepadalo.

Diky
David