Editace filmu

Vladimir Busek busek at fnplzen.cz
Fri Jun 9 07:25:36 CEST 2000

Kaarmaman wrote:

> Kdysi jsem mel na PC sw program IFilmEdit z nejakeho Chipu. Nevite nekdo kde
> bych mohl najit ke stazeni novou verzi tohoto programu nebo jeste lepe -

??? Puvodne jsem chtel byt ustepacny (neco jako "Aha, vy pouzivate
Windows, tak ta vas nenauci prilis premyslet, hledat a samostatne
premyslet"), ale nakonec jsem si rekl, ze se pripojujete pres modem,
tak zrejme nemate cas si to napriklad na altaviste najit (+ifilmedit
+download +homepage) -- vyhodi napriklad
http://www.davecentral.com/2304.html. Zde je nejen homepage programu,
ale mate zde i dalsi editory videa.
(v levem frame).

> mohli byste mi doporucit nejaky program ktery umi slepovat MPEGy a potom z
> nich vytvorit 1 film - o nic jineho mi nejde (neco nenarocneho).

S tim vam neporadim, ale snad nekdo jiny, popr se podivejte na tom
Dave centralu...