funkční a kvalitní news servery

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Tue Jun 13 11:27:36 CEST 2000

Osobne bych doporucil spojit se s Vasim providerem. Pokud vlastni news
server neprovozuje ani pro svoje zakazniky, zmenil bych providera. Ja
mam dobre zkusenosti s news.cesnet.cz.

Jan Hovorka wrote:

> Ahoj,
>
>     nevíte někdo o funkčním a kvalitním free news serveru ? Měl jsem
> připojení přes Telecom, kde jejich news server určitou dobu fungoval (pak
> náhle přestal s chybou neautorizovaného přístupu). Newsy news.contactel.cz
> hází tu samou chybu. Přitom jsem to zkoušel jak z připojení od Contactelu,
> tak od World On-Line a stále se nemůžu na žádný news server připojit (o
> zahraničních serverech typu demonews ani nemluvě). Můžete mi někdo poradit
> nebo sdělit své zkušenosti s tím kterým providerem a news serverem ?
>
> Honza

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz