Re: funkční a kvalitní news servery

rychtj1.epr at mail.cez.cz rychtj1.epr at mail.cez.cz
Tue Jun 13 18:29:40 CEST 2000

Pozdraveni,
Neprovadel jste v posledni dobe preinstalaci windowsu.
Me prestaly fungovat newsy, kdyz jsem si myslel
ze kdyz mam OE, nepotrebuji jiz MS Exchange.
Zatim jsem nemel cas se tim zabyvat proc tomu tak je,
ale po nainstalovani MS Exchange zpet mi newsy
zase jdou.
Puvodne mi zbyly z Win95.
Newsy nacitam bez problemu na Volnem i Worldonline.
Krasny den.
JORYCH

Jan Hovorka wrote:

> Ahoj,
>
>     nevíte někdo o funkčním a kvalitním free news serveru ? Měl jsem
> připojení přes Telecom, kde jejich news server určitou dobu fungoval (pak
> náhle přestal s chybou neautorizovaného přístupu). Newsy news.contactel.cz
> hází tu samou chybu. Přitom jsem to zkoušel jak z připojení od Contactelu,
> tak od World On-Line a stále se nemůžu na žádný news server připojit (o
> zahraničních serverech typu demonews ani nemluvě). Můžete mi někdo poradit
> nebo sdělit své zkušenosti s tím kterým providerem a news serverem ?
>
> Honza

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz