MAC adresa?

Jaroslav Cibulka jaci at jaci.cz
Fri Jun 16 07:26:05 CEST 2000

On 15 Jun 00, at 19:27, Petr Soucek wrote:

> Pred tim, nez jsem to napsal jsem si na Win98 ten ping na broadcast
> vyzkousel a skutecne se mi v arp cache objevily adresy vsech zivych
> pocitacu Novell, Linux, switchu 3Com, tiskaren HP na siti. A je fakt, ze
> W95 a W98 se tam neobjevily, cehoz jsem si v seznamu nevsiml. Tak ty se
> musi opingat rucne.
>
> A jeste maly doplnek, pod linuxem se musi zadat ping -b
> broadcast_adresa.

opet zasah vedle - nemusi :-))  (a ani jsem takovy parametr na
slackware nanasel, HP-UX taky bez problemu, staricke SCOcko
taky,  - ze by to jinde bylo jinak ?? - neverim)

BTW: ale nepochopil jsem proc jsou na broadcasty duplicitni
odpovedi - alespon ja mam vsude krome lokalu DUP!...

JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a