Otazka na shortcut z Outlooku

Jaroslav Bobovsky bobovsky at savba.sk
Tue Jun 20 11:37:56 CEST 2000

Dobry den,
Obratil sa na mna kolega, ze by chcel cez mail posielat shortcut na subor
cez outlook.
Kedze nepoznam outlook ani moznost shotcut, chcel by som vediet nieco
blizsie o tom. Musim totiz celit obvineniu preco cez na unixovsky mail
(postfix) sa informacia o  shortcuet neprenasa. Myslim si (ale to je len moj dojem)
ze shortcut je ciste vec Microsoftu a asi funguje len v ramci siete
Microsoftu. Potrebujem vediet aspon jeden argument na podporu mojej
domnienky.
Vdaka za akukolvek odpoved.

Regards,

 Jaroslav Bobovsky           bobovsky at savba.sk
 Computing Centre - Slovak Academy of Sciences                ,__o
 842 35 Bratislava  // Dubravska 9 // Slovakia              _-\_<,
 TEL: +421 (7) 5477 5845   FAX: +421 (7) 5477 5881         (*)/'(*)