Blbej portal ?

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Jun 22 08:41:45 CEST 2000

(http://www.epruzkum.c
| z/index.php?id=782), vite co ? Tak zkus zaregistrovat, jestli Vam prijdou
pa
| r kacek, ne ? No to ja moc neveriiiiimmmmmm.... zkuste s nami urobit ?
|
| ---r00t---

Lide, neklikejte na odkaz, co sem r00t poslal. Vemte si jej do clipboardu,
vlozte jej do policka na URL v browseru a odmazte vse, co je za otaznikem
vcetne otazniku, tedy bezte klidne na URL

http://www.epruzkum.cz/

To vse za otaznikem jsou jen spammerovy udaje, ktere mu pomohou aby jste mu
dali penize na jeho konto. To ale spammerovi nedelejte.

Nemam rad spammery a tohle byl mily r00te spam. Priste uz to nedelej, neni
to slusne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh