Off topic (Re: heslo Excel)

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Thu Jun 29 15:01:21 CEST 2000

> Zdravim,

Rovnez tak.

> nevite prosim nekdo jak odheslovat excel sesit ? Na Internetu jsem stahnul
> snad 5 programu, ale kazdy ma omezeni (pokud se nezaplati) na 4 charaktery.

Pardon, ale Vas dotaz nesouvisi s tematickou naplni teto konference.
Cituji z FAQ:

   Je venovana predevsim problematice provozovani site Internet,
   zabezpeceni jejiho chodu a poskytovanych sluzeb.

Pokud jde o problematiku hledani na Internetu, doporucuji konferenci
smajlik at cs.felk.cvut.cz. Jestlize mate na mysli spise ten Excel,
zkuste radeji debatni skupiny na www.emwac.cz.

Dekuji za pochopeni,
              Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298098
Praha 2, Czech Republic