Mnozstvi prenesenych dat pevnou linkou

Martin Macok martin.macok at underground.cz
Wed Mar 1 16:02:53 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 11:56:08AM +0100, Milan Vacha wrote:
> V soucasne dobe se pripojuji komutovanym pripojenim rychlosti 14400 b/s
> (mame nejakou desnou linku). Nyni jsme se rozhodli pripojit pevnou linkou,
> rychlost 33,6 kb/s cena cca 9200,-/mes. bez omezeni prenesenych dat,
> ale zvazujeme jeste pripojeni prez IOL sluzbou Internet OnLine Wireless,
> cena cca 5400,-, kde je ale omezen prenos dat na 1 GB, za kazdych dalsich
> 250 MB se plati 1000,-
>
> Vzhledem k tomu, ze jsme se dosud pripojovali pouze pomalou linkou, nemam
> absolutne predstavu, jaky objem dat asi tak bude protekat. Dejme tomu, ze
> [...]

Nevim, jestli vam moc pomuzu, ale jsem pripojen pres pevnou linku
(ethernet 10MB -> pasnet) a takovou jakousi prumernou rychlost spojeni
mam takovou:

Z akademicke site (cuni.cz, muni.cz, cvut.cz) mi to pres den jede asi
20-100kB/s (ftp a http), z ostatnich ceskych serveru se to pohybuje tak
5-20kB/s, ze svetovych serveru tak asi 0-10kB ... (ftp a http)

Takze uz jen zbyva odhadnout "zavislost" uzivatelu na Internetu ;-), vzit
v uvahu charakter vyuziti Internetu a spocitat z toho mnozstvi dat na
mesic ...

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //