MSIE5 a heski znaky v cestl

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Mar 7 08:58:40 CET 2000

Ale ano,

<begin story>

neboť jsem dostal za úkol podívat se na web jedné firmy, no a oni tam mají
v názvech souborů češtinu (tak jsem viděl jenom index.html). Protože z
rozhodnutí vyšších míst _musíme_ používat MSIE5 (fuj, zlatá čtverka!!!),
holt nějak ty problémy se záplatovat musí.

Naštěstí jsem si všiml, že IE5 posílá standardně URL v UTF-8 formátu (pokud
je tam něco mimo ASCII), nepoužívá tedy běžnou náhradu oněch znaků "%xxx".
No a tak jsem chvilku se rýpal v registrech...

</begin story>

JL.

Odesílatel: Jiří Kuchta <Kuchta at dean.fee.vutbr.cz>