MSIE5 a heski znaky v cestl

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Wed Mar 8 09:28:09 CET 2000

Dne  7 Mar 00 v 17:25, napsal(a) Bohumil Michal:

> Kdyz jsem v MSIE 5.01 v Nastroje->Moznosti site->Upresnit odskrtl
> polozku "Adresy URL posilat vzdy ve formatu UTF-8", tak to fungovalo
> taky. Takze jedina vec je, ze pro tento ucel nevyhovuje implicitni
> nastaveni. Proto prece neni MSIE b**bej - nebo chcete oznacit za b**bej
> browser, ktery implicitne nema nastaveny PROXY server, bez nehoz
> nemuzete do Internetu?
>
> Prave kvuli temto potizim je patrne, ze takova URL jsou pekna
> zhovadilost. Pro takove pripady by bylo UTF-8 lepsi - kdyz je to s s
> hackem, tak je to stejne v jakemkoliv kodu (kdyz je jenom jeden, ze).

Tak teď tomu přestávám rozumět. Myslel jse, že implicitní nastavení
UTF je to nejlepší a musí vždy chodit. Kde je v popsaném příkladě
zádrhel? To server nerozumí UTF, nebo to MSIE špatně zakódoval nebo
kde je ten zakopaný pes ?
----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Brno University of Technology
        Fac. of Electrical Engineering and Computer Science
        Údolní 53; CZ-60200 Brno; Europe; Earth
tel: +420-5-43167-322  fax: +420-5-43167-300   mob: +420-603-892547
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz          ICQ:25310675
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Pegasus Mail - ceska WWW:  http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/pmail
Pegasus Mail - ceska konference:  pmail-cz at fee.vutbr.cz